Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2016. június 20., hétfő

45.rész

Sziasztok!
Íme a 45.!rész remélem tetszik.Tudom régen jelentkeztem már de most itt vagyok ez a lényeg nem ?! :3 A helyesírási hibákért előre is bocsánat ! Ki lesznek majd javítva!
Sajnálom ,hogy rövid lett de eddig se voltak nagyon hoszabb részek . Eléggé unalmas és esemyénytelen de valahogy be kell indulnia a történetnek újra. :)
Nagy ölelést küldök mindenkinek aki velem van és olvass még most is ..csodásak vagytok!<3
Jó olvasást! Kommentelni lehet ,biztos hamarabb jön rész akkor .:* Kellemes nyarat !

•Neymar•

Mit ahogy sejtettem levertük a Chelseat.Örömöm mégsem volt olyan felhőtlen hiába próbáltam tagadni még mindig szeretem Oscart . Kelvin még mindig csak egy pótlék bármennyire is fáj beismernem.De inkább leszek vele mint azzal a féreg Oscarral.
- 1 hónap múlva-
Csapatépítés.Ezzel a címszóval küldött le minket  Felipe az isten háta mögé.
Mi a szent szar ? -akadt ki jogosan Marcelo.
Ez egy farm te marha.-mondta szándékosan lenézően Filipe Luis.Mire Marcelo kenguru bokszállásba vágta magát mondván játsszák le . Én félmosollyal az arcomon mentem előre hátha megindulnak még ma.
A ház előtt egy bögyös kicsit duci barna hajú lány állt kedvesen mosolyogva ránk.Mikor a fiúk észre vették az összes hirtelen csajozós kedvébe lett és versengeni kezdtek.
Szia Neymar vagyok.-nyújtottam jobbomat felé amit egyből viszonzott.-Hanna.Örvendek!
Nos fiúk most én leszek a 'főnök' ha úgy tetszik.Felipe megkért arra ,hogy rázzam össze a csapatott kicsit de azért ne puhuljatok el. Egy farmon sok a tenni való.Szóval kezdjük az alapoknál...
Ki szeretne minden reggel 6:00 -kor kelni tojást szedni ? Csak szólók ez a legkönnyebb.-bontotta ki eddig nem látható mosolyát ami nagyon szép volt . Majd mindeki eldönthette mi lesz a napi teendője.
Előre szaladtam a házba amint megtudtam,hogy ott leszunk el szállásolva. Igen,nálunk harc megy azért,hogy ki hol telepedjen le .
Francia ágy szerűségek voltak a szobában . Minden szoba 2 férőhelyes . Rohadt nagy és hosszú volt a ház .
Hallottam ahogy a többiek is betrappolnak a házba majd mindenki letelepszik a választott helyén.
Hello Neymar!-szólalt meg hirtelen az ajtóküszöbön belépő Oscar.
Te leszel a szobatársam ?- tátom nagyra számat miközben őt kémlelem.
Ki más életem ? Jól fogunk mi szórakozni itt kettesben ...-szántja végig alsó ajkát nyelve hegyével.
Isten nem bottal ,hanem veled ver .-dobom hátra magam a puha ágyon egy sóhaj kíséretében .
Vacsora !!!!-csendül fel Hanna hangja egy kolomp kíséretében mire felugrok fekvő helyemről és elindulok enni .
Nagyon jó csapatépítő program elé nézünk ...köszi Felipe.




















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése