Rövid szünet van érvényben a blogon !Sajnálom!:C-2015.01.12.-2015.0?.??.-

2015. április 26., vasárnap

43.rész

Hey!
Igazából most nincs semmi mondanivalóm.Köszönöm ,hogy itt vagytok már ha még olvassa valaki a blogot.
Jó olvasást ,kellemes hétvégét kitartás a jövő héthez !Komizni lehet !:)

•Neymar•

Hogy tetszem ?-állt meg előttünk Bruna egy vajszínű ruhában. Ez most kivételesen jól állt neki pedig szegény néha szörnyen öltözik fel.Múltkor még a stylist is lebaszta ,hogy mért nem tud egy kicsit jobban egyesíteni színeket és ruha darabokat.
Szép!-füttyentett Oscar mire a lány elpirult.Mi a szarért jön zavarba mikor itt vagyok én?
Én csak biccentettem ami láttam nem tetszett neki de most nem fogom elmondani neki ,hogy leszarom mit vesz fel.Majd segg rázva bement előttünk az étkezőbe.Sajnálom Bruna nem hoztál lázba .
Anyás jó nagy segge van !Rendesen meg lehetne rakni.-suttogta Oscar fülembe.-Te ne izgulj a te kis kerek segged jobban izgat.-markolta meg említett testrészemet .
Állj le.-kaptam el kezét majd megszorítottam kezét .-Boldog párkapcsolatban élek.-mosolyogtam rá majd Bruna után mentem.
A étkezésünk kellemesen telt ami csodának számított a szememben nem volt beszólás se megjegyzés semmire.
Köszönöm a vacsorát .-lépdelt az ajtó felé Oscar majd felvette zakóját .-További szép estét.-csókolt kezet Burnának .-Neymar te lekísérsz nem ?-vonta fel kérdő szemöldökét.
Mindjárt jövök Bruna.-nyomtam puszit arcára majd szabályosan kirángattam Oscart a házból le az autójáig.
Soha többé ne gyere ide.-nyomtam neki az épület falának Oscart.
Nyugi van kis párducom.-nevette el magát .-Megyek már csak előtte még megteszem ezt.-fordított hirtelen helyzetünkön .Ajkait enyémre nyomva azonnal vadul kezdte el mozgatni nyelvével pedig szélsebesen tört utat magának ajkaim között .Vérem felpezsdült kezeimmel hajához kaptam vadul szántva a tincsek között.
Viszlát Neymar.Üdvözlöm Kelvint.-húzta féloldalas mosolyra száját mikor elváltunk egymástól.
Kapd be te fasz.-mutattam be neki de ő már kocsijából nézett vissza rám.
Kifújtam magamat és megvártam még mindenem visszarázkódik a rendes állapotába .Egyedül a boldogságtól csillogó szemeimmel nem tudtam mit kezdeni.Fütyörészve mentem vissza Brunához aki csípőre tett kezekkel várt rám előtte a telefonommal.
Elmondanád ki az a Kelvin?



















2 megjegyzés:

  1. Szia! Csak azt tudom mondani mint mindig. Nagyszerű lett. Már alig várom a folytatást.
    Puszi:Emma

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom ,hogy csak most tudtam hozni de fent van .😊

      Törlés